counter

අඹ යාළුවෙක් ඉන්නවා ද??

ඹ යාළුවෙක් ඉන්නවද කියල ඇහුවොත් හැමෝටම මොන විදියේ හරි උත්තරයක් තියෙනවා    සමහර අයට නැහැ සමහර අයට ඉන්නවා  තවත් සමහර අයට ඉදල නැති වෙලා  උත්තර ඔන්න ඔහොම ලැබෙයි නේද මම 6 වසරේ පන්තියේ ඉන්න කලේ මම අඹ යහලුවෝ පොත කියෙව්වා එදා මට හිතුනේ දැන් අඹ යහළුවෝ නෑදැන් අවාරේ වෙන්න ඇති කියලඑච්චර කැප කිරීමක් බෙදා  හදා ගැනීමක් 

කොහොමද සුනිල් නිමල් ට Image result for best friends images

නිමල් සුනිල් ට කරේ මට හිතාගන්නවත් බැරි උන ඒ පුංචි මට තිබුන ප්‍රශ්නයට අම්ම මට දවසක් මෙහෙම උත්තරයක් දුන්න දුව හැමෝටම යාලුවෝ වෙන්න පුලුවන් අඹ යාලුවෝ වෙන්න  බෑ කියලා  අම්ම හරි අදටත් මට අඹ යාළුවෙක් නෑ     

No comments:

Post a Comment

හදවත ට කතා කරන පොත්

වැලී කෙළිය

 එදා වැලි කෙලියේ හිටපු හොදම යාලුවෝ කෝ අද නෑ ඇත වල අල්ලාගෙන එකටම ඉස්කොලේ ගිය හොදම යාලුවත් අද නෑ අඹ යාලුවෝ පොතේ නිමලුයි සුනිලුයි එකටම හිටියට ...

පොතකින් ජිවිතේ