counter

ann frank ගෙන් ඉගෙන ගැනීම

දවසක් ද හැන්දෑවක පොතක් බලන්නට හිතුන 

කියල රූකාන්ත ගුණතිලක මහත්මයාගේ 

සින්දුවක් මට මතක් උනා 

ඉස්සර මිනිස්සු පොත් එක්ක ජිවත් උනේ යාලුවෝ වගේ 



 ann frank ගේ දිනපොත දවසක් ද හැන්දෑවක මම 
   කියෙව්වා...
     එළියක් නැතුව පාටක් නැතුව ජිවත් වෙන්නේ කොහොමද??????????     
   ?????????????????????????????????????????????????????
      
 පොඩි කුකුල් කුඩුවක වගේ කාමරේක 
හිර වෙලා ඉද්දි මොනවා හිතෙන්න ඇත්ද 
මොනවා කල්පනා වෙන්න ඇත්ද 
කියල මට හිතුන 
   ගෑණූ   ළමයින්ගේ  ලෝකේ පාට ගොඩාක් 
තියෙනව 
එයාල කළු පාටට ආස නෑ 
එහෙම වෙලාත් ann කොහොමද අවුරුදු 2ක් 
කළුවර ගෙයක් ඇතුලේ ජිවත් උනේ
මට එක ප්‍රශ්නයක් 
මට එක දුකක් 
මන් පොතෙන් ඇස ඇරලා බලද්දී 
මන් ඉන්නේ පාට ලෝකෙක 
මන් ඉන්නේ එලියක 
මට මතක් උනා 
මන් කියවන්නේ පොතක් කියලා 

No comments:

Post a Comment

හදවත ට කතා කරන පොත්

වැලී කෙළිය

 එදා වැලි කෙලියේ හිටපු හොදම යාලුවෝ කෝ අද නෑ ඇත වල අල්ලාගෙන එකටම ඉස්කොලේ ගිය හොදම යාලුවත් අද නෑ අඹ යාලුවෝ පොතේ නිමලුයි සුනිලුයි එකටම හිටියට ...

පොතකින් ජිවිතේ